RTAS (Rayman the Animated Series)

Talk about Rayman himself and Rayman games!

Moderator: English moderators

Post Reply
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

I have a feeling this will not be a very popular topic. O_e But I just think RPC needs one, so, this is for all RTAS related discussions. :3
Last edited by MLII on Thu Feb 16, 2012 9:39 pm, edited 2 times in total.
Image
Image
Cairnie
Bétilla
Posts: 9930
Joined: Wed Apr 04, 2007 6:05 pm
Location: robin hood land
Contact:
Tings: 81440

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Cairnie »

Wow you are obsessed with this, no offence.

It COULD have been better. Billy West could have done a much better job at the acting. The writing could have done without the Hollywood formula. It was such a shame it got shitcanned like a third or the way through but in retrospect they may have done the right thing. Personally I would so prefer a 2D cartoon, I mean I don't have good 3D stuff but I just like 2D better.

Don't mind me, I'm still butthurt from the fact that since I read like a tiny article about it in the Sun, I was waiting ages for it to air on some channel, and then coming to realise that it would never air at all at least here. I only found that there was a DVD a couple years before I found one that I could buy on eBay. Only for it to not be as fantastic as I hoped it'd be.
giant photobucket picture wuz ere

so wuz old psn banner

you know old out of date stuff
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

StaceyW wrote:Wow you are obsessed with this, no offence.

No. I'm not. I just thought RPC needed one of these.

You have not seen me be obsessed with something. XD I take obsession to a whole new level.

Moving on.

Yeah I didn't really like Billy West as Rayman either. Not to mention the fact that like 90% of the Youtube video comments are like "OMG ITS THAT GUY FROM FURTURAMA" Yes we know.

American/Australian/Insert Country Here accents don't suit Rayman at all. :-(
Also someone please explain to me how Rayman is a Powerpuff Girl O_e
Image
Image
Cairnie
Bétilla
Posts: 9930
Joined: Wed Apr 04, 2007 6:05 pm
Location: robin hood land
Contact:
Tings: 81440

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Cairnie »

How come you make like 100s of comments on all 8 parts then? :P

Ugh yes I want to punch them all. I don't even like Futurama that much. Also Windows movie maker text =/= episode, I just didn't want to tell it in her face.
giant photobucket picture wuz ere

so wuz old psn banner

you know old out of date stuff
SuperSunshine
Électoon
Posts: 1117
Joined: Fri Dec 04, 2009 10:40 pm
Location: Eating Joe.
Tings: 0

Re: Rayman: The Animated Series

Post by SuperSunshine »

Also someone please explain to me how Rayman is a Powerpuff Girl O_e
o.e always wondered everytime i see those comments on youtube :pardon2:

and a australian accent dosent fit rayman at all should of been french :fou: even if his accent made me lol
spiraldoor wrote:*reads the script*
*finds out the truth about The Reveal*
Image
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

StaceyW wrote:How come you make like 100s of comments on all 8 parts then? :P
I dunno, I just do. XD People say interesting things. (How did you know it was me BTW? I mean before I said...)
Last edited by MLII on Sat Oct 08, 2011 5:32 pm, edited 1 time in total.
Image
Image
Cairnie
Bétilla
Posts: 9930
Joined: Wed Apr 04, 2007 6:05 pm
Location: robin hood land
Contact:
Tings: 81440

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Cairnie »

The fact that you have Kitty and the number 11 in your YT name gave it away. ;P

That's not even Australian, it's just retard.
giant photobucket picture wuz ere

so wuz old psn banner

you know old out of date stuff
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

Really? :O That's funny I joined when I was ten.
Image
Image
Sabertooth
Joe
Posts: 5026
Joined: Thu Mar 19, 2009 8:15 am
Location: Probably somewhere
Contact:
Tings: 53345

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Sabertooth »

I thought the series was alright, I'm still sore over the cast change though. Billy West is probably my 1# favorite voice actor to ever exist, so I kinda liked Rayman's voice (don't ban me). I did appreciate the use of Rayman's powers in episode 2, and those purple birds that cameo in (I think) High Anxiety?
BestXIII wrote:The knaarens are very big shitass! :grrrrrr:
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

Nah, tis okay we won't ban you.

I may have to look for those purplr birds :O
Image
Image
Sabertooth
Joe
Posts: 5026
Joined: Thu Mar 19, 2009 8:15 am
Location: Probably somewhere
Contact:
Tings: 53345

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Sabertooth »

They only appear for a split second at the beginning of one of the scenes. I think it was High Anxiety, but it could've been No Parking.
BestXIII wrote:The knaarens are very big shitass! :grrrrrr:
Serza5
Bad Rayman
Posts: 48329
Joined: Sat Jul 26, 2008 7:51 pm
Location: MOTHER FUCKING SCOTLAND OH YEAH BABY
Contact:
Tings: 486315

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Serza5 »

I don't know about purple birds but I remember seeing something with Tonic Trouble in the first episode, when Rayman "stole" the car. I'll look for it later when I can (be bothered lol)
Image
Words of Wisdom :
Master wrote:< can't compete with Serz, her power level is too great.
Hoodcom wrote:^^^ does underestimate the power of the mighty Serza. You shall beheaded for your insult to the Queen of Scotland. :mefiant:
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

Yeah, that was the jack-in-the boxes. There was also a building in NP with Suoer Mario written on it.

Or it could be Super Market. I does not know.
Image
Image
Serza5
Bad Rayman
Posts: 48329
Joined: Sat Jul 26, 2008 7:51 pm
Location: MOTHER FUCKING SCOTLAND OH YEAH BABY
Contact:
Tings: 486315

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Serza5 »

Refrence please, for the Mario one.
Image
Words of Wisdom :
Master wrote:< can't compete with Serz, her power level is too great.
Hoodcom wrote:^^^ does underestimate the power of the mighty Serza. You shall beheaded for your insult to the Queen of Scotland. :mefiant:
Cairnie
Bétilla
Posts: 9930
Joined: Wed Apr 04, 2007 6:05 pm
Location: robin hood land
Contact:
Tings: 81440

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Cairnie »

Why would a Ubisoft franchise make such a direct reference to Mario anyway?
giant photobucket picture wuz ere

so wuz old psn banner

you know old out of date stuff
spiraldoor
Mr Dark
Posts: 12391
Joined: Tue Jul 15, 2008 3:13 pm
Tings: 156595

Re: Rayman: The Animated Series

Post by spiraldoor »

The same reason that any franchise would make a reference to any other one, I suppose. I don't see the logic behind it, but it seems to do whatever it is that they want it to.
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

Screenshot tiem.
Attachments
Lol here it is.
Lol here it is.
Image
Image
Cairnie
Bétilla
Posts: 9930
Joined: Wed Apr 04, 2007 6:05 pm
Location: robin hood land
Contact:
Tings: 81440

Re: Rayman: The Animated Series

Post by Cairnie »

Looks more than a K than an O to me.
giant photobucket picture wuz ere

so wuz old psn banner

you know old out of date stuff
MLII
Tarayzan
Posts: 8064
Joined: Sat Jan 03, 2009 10:48 pm
Location: idk man i'm more an abstract concept at this point
Tings: 43075

Re: Rayman: The Animated Series

Post by MLII »

Meh, it looks like an I and a half hidden O to me but I could be wrong.
Image
Image
SuperSunshine
Électoon
Posts: 1117
Joined: Fri Dec 04, 2009 10:40 pm
Location: Eating Joe.
Tings: 0

Re: Rayman: The Animated Series

Post by SuperSunshine »

I think its sopposted to say Super Market cause when i zoom in it looks like a K
spiraldoor wrote:*reads the script*
*finds out the truth about The Reveal*
Image
Post Reply